Tervetuloa!

/
0 Comments
Tästä se alkaa. Tervetuloa lukemaan blogiani, jonka juuret ovat Facebookissa. Olen kirjoittanut sinne muutaman vuoden ajan päivityksiä, joilla olen halunnut haastaa itseäni paremmaksi kirjoittajaksi. Mainoksiin ja silppuiseen etusivuun kyllästyneenä kirjoitan tekstini jatkossa tänne.

Opiskelen journalismia, mutta Hyvään päähän -blogissani haluan olla enemmän kirjoittaja kuin toimittaja. "Älä ole aina niin varovainen", sanoi äiti kerran minulle.
Toimittajana olen huolellinen ja perusteellinen arkajalka. Hyvään päähän on paikka hulluttelulle! Täällä en ole niin varovainen. Aion värittää, keksiä ja pelätä vähemmän.

Pelkään vauhtia. Siksi ylitin itseni, kun hyppäsin kauniin Onerva-nimisen vespan kyytiin.
Ja hyvinhän se meni: olin onnellinen Onervan kyydissä.
Älä ole aina niin varovainen! 



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.