Haluaisin tutustua naiseen

/
0 Comments


"Saako tulla hetkeksi juttelemaan? Olet tuollainen eläväinen. Ihan hetken tässä olen, saanko? Noni, olen vähän kännissä mutta lähdin kerrankin ulos. Kotona oli rekvisiittaa, semmosia puuhommia tehen. Olen ajanut rekkaa, matkahommia. Mulla on nyt sydämentahdistin enkä tee niitä rekkahommia enää. Etin naisseuraa ko noissa rekkajutuissa oli vain jätkiä. Haluaisin tutustua naiseen, ihan ystävänä. Tuntemani naiset on laskettavissa yhen käen sormilla. Voisi käydä silloin tällöin syömässä ja vaikka uimassa. Ei tarvi naintia, en mie naintia niin.. tosin joskushan asiat johtaa toiseen. Asun tuolla vähän kauempana. Erosin vuonna 2006. Nyt oon ekan kerran vuoteen ulkona. Kaivoin oikeat tanssikengät esiin, nämä oli ihan pölyyttyneet. Ai asut Helsingissä? Se on vain välimatkaa!"


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.