Villitys

/
0 Comments

"Nehän sanoo, ettei vaihtamalla parane. Mutta minusta se on vale. Joo kato tää mun uusi nykyinen nimi on mun isoisoäidin tyttönimi. Aika ihana. Kiva ko tietää sukunimensä historian. Joo mie kato täytin 50 vuotta ni päätin vaihtaa. On kyllä tuntunut omalta tuo uus. Pari kertaa olen vastannut puhelimeen, että Virtanen ja yhteen Kelan papruun kirjoitin kanssa väärin. Uuestaan vaan sitte. Nopeasti oon tottunut.

Kyllä jos on 50 vuotta ollut Virtanen, ni eiköhän se riitä. Nyt mulla on jotenkin kaunis nimi, siro. Aatu sanoi, että se on jotenki liian ylevä, mutta mie sanoin että piä yleväs. Minusta ihmisen pittäis itte saaha valita oma nimensä. Ja kauhean kätsyä ko voi tällai vaihtaa. Tietty Aatu on nyt edelleen Virtanen. Mutta mie mietin, että haetaan vaikka Tokmannilta postilaatikkoon uus kyltti mulle. Voijjaan kiinnittää se siihen Virtasen alle.

Virtanen. Sama se on jonkun Korhosen kanssa. Tiia aina sanoo, se on nyt muuten lukion ekalla, niin se sanoo että mutsi toi on niin nähty. En mie tiiä mistä se sen mutsinki on keksinyt. Ni kyllä tuo Virtanen oli mun osalta niin nähty.
Mä ostin ittelle pilateskortinkin samalla. Oleksie kokkeillu ikinä? Pittää hemmotella itteään. Ei kukaan muu hemmottele, jos ei itte. Nyt mä olen käynyt kolme kertaa siellä pilateksessa. Huomaakko: ryhti parantunut. Mä nauroin siellä pilateksessaki yhelle Merjalle, että jos nyt viienkympin kohilla alkaa riippurinnat tulla, niin voi tuolla pilateksella kompensoija niitä. Ei tarvihe uimahallissa heittää olan yli."


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.